Často kladené otázky (FAQ)

Datum události: 6. 6. 2022

Jsem již registrován na portále, jak obdržím nové heslo pro e-learning?

  • Registrovaní uživatelé obdrží email, který je třeba potvrdit a následně se zobrazí přístupové údaje k přihlášení. Po prvním přihlášení doporučujeme v "Profilu uživatele" změnit své heslo. V případě, že jste heslo zapomněli, klikněte na odkaz "Zapomněl jsem heslo" a na vaši verifikovanou emailovou adresu bude zasláno nově vygenerované heslo.


Nedostal jsem potvrzovací email, nemohu se do systému přihlásit.

  • Zkontrolujte složku nevyžádané pošty (spamový koš), některými poštovními servery jsou občas emaily zařazeny mezi spam.


V obdrženém verifikačním emailu nevidím potvrzovací tlačítko.

  • U některých poštovních klientů je třeba povolit zobrazení plného formátování emailu, tlačítko pro potvrzení vaši emailové adresy se následně objeví. 


Jsme ze Slovenska, jaké obdržíme doklady o platbě a jaká je cena kurzů?

  • Portál umožňuje registraci osob ze Slovenska (volba země v registračním formuláři). Jste-li fyzická osoba ze Slovenska budete mít cenu v Kč s 21% DPH (režim MOSS), pro právnickou osobu ze Slovenska platí režim reverse charge, cena kurzu je tedy v Kč s 0% DPH.


Kolik je otázek v závěrečném testu, mohu test při neúspěchu opakovat?

  • Pro každý kurz je generován test s 15ti otázkami ze zásobníku otázek. Pro úspěšné dokončení testu je třeba získat 80% správných odpovědí, tj. 12 otázek musí být správně odpovězeno. Test lze při neúspěchu opakovat, jsou však vygenerovány nové otázky. V bance otázek je nyní ke všem kurzům přes 800 otázek. 


Jak dlouho mi zůstane přístup ke kurzu? Po dokončení testu se kurz uzavře?

  • Přístup do kurzu zůstává otevřený i po úspěšném dokončení testu a to po dobu jednoho roku (365 dní), tj. po dobu platnosti certifikátu. Před ukončením platnosti certifikátu obdržíte do emailu upozornění na blížící se konec jeho platnosti.


Jaké jsou způsoby platby za kurzy?

  • Placení je prostřednictvím platební brány ComGate
  • Je možno platit:
    • přímým on-line převodem (tlačítka bank)
    • bankovním off-line převodem (na základě instrukcí zaslaných do emailu od provozovatele platební brány ComGate)
    • platební kartou
  • V případě, že máte jinou banku než jsou k dispozici tlačítka, nebo potřebujete zaplatit později, lze zvolit bankovní převod off-line. Do emailu Vám přijde potvrzení od provozovatele brány o stavu platby a podklady k platbě (budete mít možnost ještě 7 dní provést platbu přes svůj bankovní účet běžným převodem). Detailnější informace jsou obsaženy ve Všeobecných obchodních podmínkách.